Обмін і повернення товару здійснюється в рамках ст.9. закону України "Про захист прав споживачів":

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

 

      Для оформлення повернення товару покупцю необхідно:

1. Скачати та заповнити заяву на повернення товару (Розділ ІІІ, п.8 Наказу 547 Міністерства фінансів України). Якщо немає можливості роздрукувати цю заяву, можна написати цю заяву у вільній формі з обов'язковою вказівкою даних покупця, товару та платіжних реквізитів для повернення грошей.

 Заява на поверненя товару

2. Вкласти заповнену заяву на повернення у коробку з товаром.

3. Оформити "легке повернення" через додаток Нової Пошти (мінімальні витрати на пересилання) або оформити відправку товару на адресу, отриману від менеджера інтернет-магазину. Доставка здійснюється за рахунок покупця.

     Після отримання посилки інрнет-магазином менеджер проводить огляд товару на предмет його відповідності п.1 ст.9 закону України "Про захист прав споживачів". У разі позитивного результату огляду, протягом 1-7 днів здійснюється повернення грошових коштів на зазначений у заяві IBAN рахунок картки покупця.